Ben je er ook klaar mee?

Vage marketingpraatjes, irritante guru's en opkomende hypes...

Mooi! Lees dan even verder. Ik heb hier voor jou de bewezen methode om stap-voor-stap, volledig in je eigen tijd en vanuit jouw missie en vissie toekomstgericht te gaan communiceren. Op een manier die volledig past, vanuit jouw kernwaarden en DNA. Zeg maar bye bye tegen die trucjes!

Zo wordt jij ook

gewoon. merk. waardig.

Wat op mijn zeventiende begon als een grafisch ontwerpbureau is inmiddels uitgegroeid tot gewoonmerkwaardig.

Inmiddels help ik alweer bijna 10 jaar ondernemers met hun uitingen. Van groot tot klein, van de ondernemer om de hoek tot grotere merken.

Ik durf dus wel te zeggen dat ik als geen ander weet hoe het werkt om merken op te laten vallen op een manier die volledig bij hun past…

Het ultieme geheim?

Compleet tegenovergesteld denken dan de meeste ontwerp- en reclamebureau’s waardoor jij wel vanuit een sterk fundament gaat communiceren. Weg met al die marketing bullshit, vage trucjes of hypes. Maar uiten waar jij voor staat. 

Tom Kroeze Attentic Merkwaardig

In een tijd van snelle clicks, vluchtige contacten en een overload aan content is opvallen een kunst. Het ‘waarom’ van een bedrijf is nooit zo belangrijk geweest als nu. Bedrijven zijn niet zomaar meer bedrijven, maar bedrijven worden merken. Merken waar jouw doelgroep jou aan moet herkennen. Jouw klanten worden de ambassadeurs van dat merk. Maar je wil natuurlijk dat alles klopt, en dus ook dat jouw merk er goed uitziet op alle kanalen waar jij zichtbaar bent. Zoiets als merkwaardige vormgeving. Maar hoe implementeer je zoiets?

Hi, mijn naam is Tom en ik ben inmiddels 10 jaar grafisch ontwerper en ik help mensen met hun merkidentiteit. 

Het Anker wordt zo ontzettend vaak vergeten bij het starten van een bedrijf of merk. Het allerbeste voorbeeld wat ik jou kan geven is de volgende.

Ik weet niet wat jij mooi vindt. Maar ik hou ontzettend van mooie schoenen en aparte schoenen.

Heel eerlijk.. maakt het uit hoe die schoenen gemaakt zijn?

Nee toch? Je betaald gewoon omdat je de schoenen er prachtig uit vind zien, aantrekkingskracht noemen ze dat. Maakt mij het uit hoeveel uur de ontwerper daar mee bezig is geweest. De schoenen zien er gewoon kicke uit, ze voelen goed, juiste kleurstelling en een mooi verhaal erbij en ik ben verkocht. Tsja, als zo’n schoenenmerk dat kan dan kan iedereen het toch?

Je koopt ze omdat je ze graag wil laten zien aan iedereen omdat je ze mooi vind.

Als je hetzelfde blijft doen als nu, dan straal je hetzelfde uit als jouw concurrenten (Google ze eens voor de grap), zul je nooit een merk worden en zullen jouw klanten jou nooit gaan herkennen aan jouw huisstijl. Hoe wil je dan een merk worden? Daarnaast gaat het ook nog eens ten koste van de belangrijke zaken jouw business; Jij wil toch ook gewoon ondernemen, uitstralen waar jij voor staat, voldoende tijd hebben voor de dingen die jij leuk vindt, en niet continue bezig zijn met mailen voor jouw flyer of website? Gelukkig kan het ook anders, en daar hebben wij het MWV concept voor ontwikkeld. In een paar simpele stappen een hele solide basis voor al jouw uitingen!

  • Ik heb al eerder een ontwerper ingehuurd, en dat heeft me veel geld gekost
  • Waarom is Attentic verschillend van andere ontwerpbureau’s?
  • Het levert mij niets op
  • Je bent geen expert op dit gebied (Niet vaak gehoord trouwens)
  • Je hebt niet de juiste middelen
  • Je hebt niet genoeg ervaring
  • Hoe kan zo’n jong iemand expert zijn terwijl mensen met 30 jaar ervaring mij ook kunnen helpen?
  • Je bent te duur en ik kan het op dit moment niet betalen
  • Ik ken iemand die het veel goedkoper kan maken
  • Mijn buurjongen of neefje kan het ook maken
  • Kan je een garantie bieden dat het gaat werken?
  • Er zijn zoveel ontwerpbureau’s. Waarom moet ik jou kiezen?

Maakt het uit hoeveel uur ik er mee bezig ben, of welke waarde het voor jou heeft?

Het duurde mij niet 10 seconden. Het heeft mij 10 jaar gekost om dit in 10 seconden te kunnen tekenen.

 

 

Wat mensen echt belangrijk vinden:

Een eindproduct dat hun verwachtingen overtreft. Het maakt echt niet uit hoe het is gemaakt. Maar dat ze het mooi vinden en dat het volledig bij ze past. 

Wat nou als:

Je hebt een logo laten maken bij een student. En je hebt een printbudget van 5000 euro voor al jouw uitingen. En daar staat dan een logo op waar jouw klanten niet aan kunnen zien waar jij eignelijk voor staat. En dat logo staat op al jouw geprinte producten. Dan gaat het dus fout. 

Ja maar:

Ik ken een ontwerper. Die is zo ontzettend goed beoordeeld. En die vraagt maar 1500 euro voor een logo, en jij vraagt er 10.000 voor. Hoe kan dat? Want jij zegt tegen mij als klant dat het een groot risico vormt toch. Kan je mij dat uitleggen?

Ik: Oke, laat ik een paar vragen stellen.

Ik: Is het logo ontwerp voor jouw bedrijf? Klant: Ja!

Ik: Oke dus het betekend dus iets. Dus als het goed is kan je door met je bedrijf, en als het niet goed is moet je het opnieuw doen. Klopt dat? Klant: Klopt

Ik: Ik snap dat het dus belangrijk is voor je, dus het is ook belangrijk dat het niet de verkeerde koop is toch?

Klant: Klopt

Ik: Dus ik begrijp dat je geen verkeerde koop wil doen toch?

Klant: Klopt, maar hoe kan jij dat bewijzen?

Ik: Door testimonials. Heeft de andere ontwerper meer bewijs dat het echt werkt?

Klant: Nee eigenlijk niet

Risico:

Klant: Ja maar ik vind de investering veel te groot.

Ik: Oke, maar hoeveel werknemers heb jij lopen, hoe groot is je kantoorruimte, hoeveel kosten heb je per maand? Daar durf je ook risico voor te nemen toch?

Klanten kiezen nooit de beste optie. Ze kiezen de optie met het minste risico. Ze willen weten dat ik een expert ben. 

Goede vraag aan de klant: Welke criteria gebruik jij om je beslissing wel te maken?

 

Ik: Mijn uurtarief is: 65 Euro.

Aan klant zeggen: Waarom wil je mijn uurtarief weten?

Klant: Omdat ik wil weten hoeveel uur je met mijn logo bezig bent om aan de 600 euro te komen

Ik: Oke, dus betekend dat dat wanneer ik minder uur werk, ik jou ook minder moet doorberekenen?

Klant: Ja klopt.

Ik: Dus als ik over deze uren heen ga moet ik jou meer vragen?

Klant: Absoluut!

Ik: Oke, dus je zegt tegen mij: je geeft meer waarde aan dit logo als het langer duurt, dan waneer ik er met 10 minute mee klaar ben? Dus als ik jou gewoon vertel dat ik er 3 maanden over doe kan ik jou dus 30.000 euro berekenen?

Klant: Wanneer het in mijn budget ligt, en ik het jou waard vind wel. Maar dan zou ik wel vragen waarom het zo lang duurt. 

Ik: Omdat ik er heel veel waarde en inspanning in geef. 

Klant: Maar ik kan iemand anders inhuren die me het voor hetzelfde bedrag doet, maar dan stukken sneller.

Ik: Oke, dus de tijd is jou meer waardevol dan het geld dus. 

Klant: Als een ondernemer, absoluut. 

Ik: Ik werk heel hard. Ik kan met een logo komen. Maar ik word afgestraft nu omdat ik niet efficiënt ben maar wel heel erg goed. 

  • De meeste ondernemers vinden tijd het belangrijkst. 
  • Dus als ik een logo kan doen in 5 minuten die volledig past bij de brand en het merk. Is het dan nog steeds de 1000 euro waard, of eigenlijk veel meer waard? Want ik heb jou heel veel tijd bespaard. Het is eigenlijk veel en veel meer waard. 
  • Je kan een paar studenten uit school inhuren voor een paar honderd euro. Maar dan wacht je heel lang. En dan moet je nog maar wachten of het goed is. Jij zegt dat het niet goed is. De studenten vragen zich dan af waarom. En dan blijf je maar mailen en revisies maken. En wat je dan doet is het niet focussen op je business en bedrijf maar op je logo. Heb je als ondernemer niet veel meer andere zaken aan je hoofd?

In een tijd van snelle clicks, vluchtige contacten en een overload aan content is opvallen een kunst. Het ‘waarom’ van een bedrijf is nooit zo belangrijk geweest als nu. Bedrijven zijn niet zomaar meer bedrijven, maar bedrijven worden merken. Merken waar jouw doelgroep jou aan moet herkennen. Jouw klanten worden de ambassadeurs van dat merk. Maar je wil natuurlijk dat alles klopt, en dus ook dat jouw merk er goed uitziet op alle kanalen waar jij zichtbaar bent. Zoiets als merkwaardige vormgeving. Maar hoe implementeer je zoiets?

Hi, mijn naam is Tom en ik ben inmiddels 10 jaar grafisch ontwerper en ik help mensen met hun merkidentiteit. 

Het Anker wordt zo ontzettend vaak vergeten bij het starten van een bedrijf of merk. Het allerbeste voorbeeld wat ik jou kan geven is de volgende.

Ik weet niet wat jij mooi vindt. Maar ik hou ontzettend van mooie schoenen en aparte schoenen.

Heel eerlijk.. maakt het uit hoe die schoenen gemaakt zijn?

Nee toch? Je betaald gewoon omdat je de schoenen er prachtig uit vind zien, aantrekkingskracht noemen ze dat. Maakt mij het uit hoeveel uur de ontwerper daar mee bezig is geweest. De schoenen zien er gewoon kicke uit, ze voelen goed, juiste kleurstelling en een mooi verhaal erbij en ik ben verkocht. Tsja, als zo’n schoenenmerk dat kan dan kan iedereen het toch?

Je koopt ze omdat je ze graag wil laten zien aan iedereen omdat je ze mooi vind.

Als je hetzelfde blijft doen als nu, dan straal je hetzelfde uit als jouw concurrenten (Google ze eens voor de grap), zul je nooit een merk worden en zullen jouw klanten jou nooit gaan herkennen aan jouw huisstijl. Hoe wil je dan een merk worden? Daarnaast gaat het ook nog eens ten koste van de belangrijke zaken jouw business; Jij wil toch ook gewoon ondernemen, uitstralen waar jij voor staat, voldoende tijd hebben voor de dingen die jij leuk vindt, en niet continue bezig zijn met mailen voor jouw flyer of website? Gelukkig kan het ook anders, en daar hebben wij het MWV concept voor ontwikkeld. In een paar simpele stappen een hele solide basis voor al jouw uitingen!

  • Ik heb al eerder een ontwerper ingehuurd, en dat heeft me veel geld gekost
  • Waarom is Attentic verschillend van andere ontwerpbureau’s?
  • Het levert mij niets op
  • Je bent geen expert op dit gebied (Niet vaak gehoord trouwens)
  • Je hebt niet de juiste middelen
  • Je hebt niet genoeg ervaring
  • Hoe kan zo’n jong iemand expert zijn terwijl mensen met 30 jaar ervaring mij ook kunnen helpen?
  • Je bent te duur en ik kan het op dit moment niet betalen
  • Ik ken iemand die het veel goedkoper kan maken
  • Mijn buurjongen of neefje kan het ook maken
  • Kan je een garantie bieden dat het gaat werken?
  • Er zijn zoveel ontwerpbureau’s. Waarom moet ik jou kiezen?

Maakt het uit hoeveel uur ik er mee bezig ben, of welke waarde het voor jou heeft?

Het duurde mij niet 10 seconden. Het heeft mij 10 jaar gekost om dit in 10 seconden te kunnen tekenen.

 

 

Wat mensen echt belangrijk vinden:

Een eindproduct dat hun verwachtingen overtreft. Het maakt echt niet uit hoe het is gemaakt. Maar dat ze het mooi vinden en dat het volledig bij ze past. 

Wat nou als:

Je hebt een logo laten maken bij een student. En je hebt een printbudget van 5000 euro voor al jouw uitingen. En daar staat dan een logo op waar jouw klanten niet aan kunnen zien waar jij eignelijk voor staat. En dat logo staat op al jouw geprinte producten. Dan gaat het dus fout. 

Ja maar:

Ik ken een ontwerper. Die is zo ontzettend goed beoordeeld. En die vraagt maar 1500 euro voor een logo, en jij vraagt er 10.000 voor. Hoe kan dat? Want jij zegt tegen mij als klant dat het een groot risico vormt toch. Kan je mij dat uitleggen?

Ik: Oke, laat ik een paar vragen stellen.

Ik: Is het logo ontwerp voor jouw bedrijf? Klant: Ja!

Ik: Oke dus het betekend dus iets. Dus als het goed is kan je door met je bedrijf, en als het niet goed is moet je het opnieuw doen. Klopt dat? Klant: Klopt

Ik: Ik snap dat het dus belangrijk is voor je, dus het is ook belangrijk dat het niet de verkeerde koop is toch?

Klant: Klopt

Ik: Dus ik begrijp dat je geen verkeerde koop wil doen toch?

Klant: Klopt, maar hoe kan jij dat bewijzen?

Ik: Door testimonials. Heeft de andere ontwerper meer bewijs dat het echt werkt?

Klant: Nee eigenlijk niet

Risico:

Klant: Ja maar ik vind de investering veel te groot.

Ik: Oke, maar hoeveel werknemers heb jij lopen, hoe groot is je kantoorruimte, hoeveel kosten heb je per maand? Daar durf je ook risico voor te nemen toch?

Klanten kiezen nooit de beste optie. Ze kiezen de optie met het minste risico. Ze willen weten dat ik een expert ben. 

Goede vraag aan de klant: Welke criteria gebruik jij om je beslissing wel te maken?

 

Ik: Mijn uurtarief is: 65 Euro.

Aan klant zeggen: Waarom wil je mijn uurtarief weten?

Klant: Omdat ik wil weten hoeveel uur je met mijn logo bezig bent om aan de 600 euro te komen

Ik: Oke, dus betekend dat dat wanneer ik minder uur werk, ik jou ook minder moet doorberekenen?

Klant: Ja klopt.

Ik: Dus als ik over deze uren heen ga moet ik jou meer vragen?

Klant: Absoluut!

Ik: Oke, dus je zegt tegen mij: je geeft meer waarde aan dit logo als het langer duurt, dan waneer ik er met 10 minute mee klaar ben? Dus als ik jou gewoon vertel dat ik er 3 maanden over doe kan ik jou dus 30.000 euro berekenen?

Klant: Wanneer het in mijn budget ligt, en ik het jou waard vind wel. Maar dan zou ik wel vragen waarom het zo lang duurt. 

Ik: Omdat ik er heel veel waarde en inspanning in geef. 

Klant: Maar ik kan iemand anders inhuren die me het voor hetzelfde bedrag doet, maar dan stukken sneller.

Ik: Oke, dus de tijd is jou meer waardevol dan het geld dus. 

Klant: Als een ondernemer, absoluut. 

Ik: Ik werk heel hard. Ik kan met een logo komen. Maar ik word afgestraft nu omdat ik niet efficiënt ben maar wel heel erg goed. 

  • De meeste ondernemers vinden tijd het belangrijkst. 
  • Dus als ik een logo kan doen in 5 minuten die volledig past bij de brand en het merk. Is het dan nog steeds de 1000 euro waard, of eigenlijk veel meer waard? Want ik heb jou heel veel tijd bespaard. Het is eigenlijk veel en veel meer waard. 
  • Je kan een paar studenten uit school inhuren voor een paar honderd euro. Maar dan wacht je heel lang. En dan moet je nog maar wachten of het goed is. Jij zegt dat het niet goed is. De studenten vragen zich dan af waarom. En dan blijf je maar mailen en revisies maken. En wat je dan doet is het niet focussen op je business en bedrijf maar op je logo. Heb je als ondernemer niet veel meer andere zaken aan je hoofd?

Dit herken jij gegarandeerd

Laten we heel eerlijk zijn met elkaar...

Hoeveel reclame-uitingen zie jij eigenlijk zelf op een dag? Inderdaad, waarschijnlijk veel te veel om hier een überhaupt een zinnig antwoord op te kunnen geven. Laten we heel eerlijk zijn met elkaar. Dit is toch ook gewoon f*cking irritant? 😤

Open je social media, zet je televisie aan of loop over straat en je wordt ermee geconfronteerd.

Je vergeet de meeste, maar soms blijft er één hangen. Het ontwerp valt op, voelt goed, vertelt een verhaal dat bij jou past of vertegenwoordigt een levensvisie die jou raakt.

Dit is nou een goed voorbeeld van een sterk merk dat jou als doelgroep op de juiste manier raakt. En zo’n merk is nou precies wat ik een merkwaardig merk noem. 🤌

Herken je dit moment? Je ziet je logo, flyers, visitekaartjes of website en het is gewoon niet een compleet geheel. Of je moet nog starten met jouw onderneming en ziet door de bomen het bos niet meer… En ik kan er over mee praten hoor, want ik ben er zelf ook geweest, tot ik onderstaande ontdekte.

Jouw uitstraling, en dat maakt niet uit of dat online of offline is, is het allereerste contactmoment wat jouw potentiële klant heeft met jouw bedrijf. Denk er maar eens overna. Als iemand op jouw website terecht komt, je geeft jouw klant je visitekaartje of ze zien jouw reclamebord dan wil je toch dat jouw klant je gaat onthouden en contact met jou op gaat nemen? Waarom laat je anders al deze uitingen maken? Kost mega veel geld, dus je wil ook dat dit resultaat op gaat leveren! 🤑

En echt, dit is helemaal geen hogere wiskunde hoor! Je weet dat je een expert bent, wat jij jouw klant te bieden hebt maar je benut gewoon niet jouw volledige potentieel.

En hier zie ik mijn concullega’s dan ook de allergrootste fout maken. Natuurlijk is een logo nodig en heb je marketing nodig om op te vallen. Maar in mijn ogen is dit pas de allerlaatste stap. En daar gaat dan ook iedereen de fout in. Iedereen begint eerst met een logo en gaat dan pas nadenken over marketing en hoe jij jouw doelgroep kan gaan raken…

Wat hier dan zo fout aan is? Je merk is niet gebouwd vanuit een fundament. Wist jij dat de verkeerde kleur ook de verkeerde emoties op kan wekken bij jouw klant, en dat is niet wat je wil toch?

Ik snap dat het ontzettend veel ergernis op kan leveren. Je hebt geen idee waar te beginnen, en hebt ook geen zin om een duur reclamebureau in te huren.

En zo ben je dus continue bezig met veranderen van jouw uitstraling. Even snel een logo laten ontwerpen via Fiverr, of je laat jouw buurman even snel wat maken, want hij is zo handig met de computer.

Tsja, zal ik heel eerlijk zijn? Denk jij dat je op deze manier je doelgroep gaat raken? Je hebt op deze manier nog steeds geen lijn in je uitstraling en verhaal en je blijft aan het aanmodderen.

Zonde! Want zo laat je veel potentieel liggen. Je klanten herkennen je niet, en op die manier loop je veel herkenning en indirect ook omzet mis.

Dus… eerst samen even terug naar de basis. Waarom ben je eigenlijk ooit begonnen als ondernemer? En waarom zou iemand eigenlijk met jou willen samenwerken? Wedden dat klanten zich verbonden voelen met jou als je dit op een integere manier vertelt?

Zoals Freddy Heineken het ooit zo mooi heeft gezegd:

Ik verkoop geen bier, ik verkoop gezelligheid!

bouw je business in 28 dagen challenge imu

Het Anker

Val op, groei door en wordt gewoon. merk. waardig.

Maak van jouw bedrijf een merk, en groei van goed naar uniek. Haal meer uit je merk door een betere zichtbaarheid, meer verbinding en meer resultaat.

100% niet goed, geld terug!

5/5
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
placeholder
John Doe
Designer
Beoordeling 2
Beoordeling 9
Beoordeling 6
Beoordeling 8

Helaas

Dit is niet voor iedereen...

Als jij opzoek bent naar gouden bergen, 10.000 euro gegarandeerde omzet per maand of mooie marketingpraatjes dan moet je helaas niet bij mij zijn.

Nee, echt niet.

Ik beloof je namelijk geen gouden bergen zoals de online guru’s die je dagelijks voorbij ziet komen. Deze training is zo gemaakt dat het continue resultaat oplevert. Dat jij vanuit jouw kernwaarden en DNA uitstraalt waar jij voor staat.

Ongeacht waar jij staat in jouw business.

Het maakt niet uit of je starter bent of een ondernemer die al jaren bezig is. Het gaat in mijn ogen namelijk continue om het uiten van jouw eigen verhaal. Laten we vooral kijken naar wie jij bent, wat jij wil uitstralen met jouw onderneming, welke doelgroep jij wil bedienen en daar een verhaal bij maken waar jij je ook volledig in herkent en waar jij je goed bij voelt.

lifetime

toegang
toegang, net zolang het platform bestaat. Inclusief gratis contentkalenders. Zo simpel kan het zin om succes te boeken.
bouw je business in 28 dagen challenge imu

Het Anker

Val op, groei door en wordt gewoon. merk. waardig.

Maak van jouw bedrijf een merk, en groei van goed naar uniek. Haal meer uit je merk door een betere zichtbaarheid, meer verbinding en meer resultaat.

100% niet goed, geld terug!

5/5
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
placeholder
John Doe
Designer

Het Resultaat

Dit bereik jij na slechts 30 dagen.

In 4 ongelofelijk simpel te volgen thema’s heb jij binnen 30 dagen een helder verhaal en weet jij wat jij uit wil stralen naar jouw ideale doelgroep. Geen bullshit van een of andere guru, vage marketing trucjes of slechte beloftes. Gewoon een sterk verhaal die volledig bij jou past. Simple as that.
reclamebureau ontwerp

Het Dna

Hier draait het om.

Alleen op een goede en solide basis kan worden gebouwd. Jouw merk is namelijk uniek, en daar hoort ook een uniek verhaal bij. En aan wie wil je dit verhaal precies vertellen? Herkent jouw (potentiële) klant zich in jouw verhaal? We smeden een ijzersterk fundament. We kijken naar jouw kernwaarden, jouw missie, en jouw visie. Welke drijfveren heb jij als ondernemer, en welk verhaal wil jij uitdragen naar jouw doelgroep? Past dit nog bij hetgeen wat jij nu uitstraalt, of hoort hier andere communicatie bij? Dus eerst even terug naar de basis samen. Waarom ben je ooit begonnen als ondernemer? En heb jij jouw persoonlijke verhaal wel helder? We geven antwoord op de vraag: waarom zou iemand eigenlijk met jou samenwerken?
reclamebureau ontwerp

Het Fundament

ijzersterke basis.

Alleen op een goede en solide basis kan worden gebouwd. Jouw merk is namelijk uniek, en daar hoort ook een uniek verhaal bij. En aan wie wil je dit verhaal precies vertellen? Herkent jouw (potentiële) klant zich in jouw verhaal? We smeden een ijzersterk fundament. We kijken naar jouw kernwaarden, jouw missie, en jouw visie. Welke drijfveren heb jij als ondernemer, en welk verhaal wil jij uitdragen naar jouw doelgroep? Past dit nog bij hetgeen wat jij nu uitstraalt, of hoort hier andere communicatie bij? Dus eerst even terug naar de basis samen. Waarom ben je ooit begonnen als ondernemer? En heb jij jouw persoonlijke verhaal wel helder? We geven antwoord op de vraag: waarom zou iemand eigenlijk met jou samenwerken?
reclamebureau ontwerp

Positionering

Bye, bye concurrent!

Als we jouw identiteit hebben bepaald, moeten we deze op de solide basis omzetten naar een implementeerbare strategie. We gaan in op jouw positionering. Wie is jouw doelgroep en hoe wil je die aanspreken? Welke emoties passen daarbij, en hoe trigger jij je doelgroep? We maken hierbij keuzes in vorm, kleur, lettertypen en uitstraling. Al deze punten vormen de strategie die we vorm kunnen gaan geven. Eerst even terug naar de basis samen. Waarom ben je ooit begonnen als ondernemer? En heb jij jouw persoonlijke verhaal wel helder? Waarom zou iemand eigenlijk met jou samenwerken?
reclamebureau ontwerp

Uitstraling

Zo val jij op.

En dan u het leuke werk.Eerst even terug naar de basis samen. Waarom ben je ooit begonnen als ondernemer? En heb jij jouw persoonlijke verhaal wel helder? Waarom zou iemand eigenlijk met jou samenwerken?
bouw je business in 28 dagen challenge imu

Het Anker

Val op, groei door en wordt gewoon. merk. waardig.

Maak van jouw bedrijf een merk, en groei van goed naar uniek. Haal meer uit je merk door een betere zichtbaarheid, meer verbinding en meer resultaat.

100% niet goed, geld terug!

5/5
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
placeholder
John Doe
Designer

Addertje

Onder het gras...

Wellicht denk jij nu nog: Ja, leuk allemaal. Maar er zit vast een addertje onder het gras?
Klopt helemaal! Ontmoet Lodewijk, de huisadder. Zie hem nou zitten 😍

Nee, alle gekheid op een stokje natuurlijk. Als jij nog steeds denkt ‘Het Anker’ werkt voor iedereen maar niet voor mij. 🥲 Dan heb ik een hele mooie deal voor je.

Omdat ik in deze training onder andere laat zien dat ieder bedrijf uniek is, zijn resultaten dat natuurlijk ook. Niet ieder resultaat zal hetzelfde zijn, maar ik garandeer dat jij straks een heldere boodschap, verhaal en uitstraling hebt richting jouw ideale doelgroep op een manier die volledig bij jou past.

Mocht je onverhoopt toch niet tevreden dan zijn krijg jouw geld gewoon terug. Daarnaast krijg je ook nog een gratis grafisch ontwerp van mij voor de tijd die je hebt geïnvesteerd in de training. Wel zo eerlijk toch? 👍

Vragen?

Hier heb je de antwoorden.

En dan u het leuke werk.Eerst even terug naar de basis samen. Waarom ben je ooit begonnen als ondernemer? En heb jij jouw persoonlijke verhaal wel helder? Waarom zou iemand eigenlijk met jou samenwerken?

Het Anker is gemaakt voor ondernemers die nog moeten starten, of voor ondernemers die juist al even bezig zijn. Ik raad zelfs aan om het Anker ieder jaar opnieuw te volgen. Het programma is zo vormgegeven dat jij dit ieder jaar kan checken en in iedere (nieuwe) stap van jouw onderneming kan gebruiken.

Dat maakt niets uit naturlijk! Je krijgt netzoalng toegang tot het platform bestaat. Je kan dus op ieder moment en ieder tijdstip het anker volgen. Wel raad ik aanom dagelijks een uurtje vrij te maken zodat jij binnen een maand hetmeeste resultaat gaat boeken.

Maar natuurlijk! Een goed begin is het halve werk natuurlijk. Dus ik zou zeggen, doe mee!

Uiteraard, juist dan! Ik geloof er ontzettend in dat het heel erg belangrijk is om eens in de zoveel tijd naar jouw propositie en uitstraling te kijken. Je komt als ondernemer natuurlijk continue nieuwe uitdagingen tegen, en maakt een continue groei. Bij deze groei en uitdagingen hoort wellicht wel een andere uitstraling. Ik raad dus zeker aan om deze training continue te blijven herhalen om zo het meeste resultaat uit jouw business te halen. 

Omdat ik geloof dat jij alleen investeringen moet maken die jij ook kan dragen is een betaling in termijnen helaas geen optie. Als jij heel graag mee wil doen dan geloof ik dat jij een manier gaat vinden om het bedrag bij elkaar te spraen. 

Nee, ben je gek! Jij weet heel goed watj ij uit wil stralen, en ik vertaal het in het visuele plaatje. Simple as that. 

Je kan de training opi eder gewenst moment volgen. Je hebt liftetime toegang, dus wat jou uitkomt =)

Na ieder hoofdstuk van de training krijg je een persiionlijke Q&A met mij. Je kan vragen stellen, en ik help je graag vooruit. Dus geen zorgen! We zorgen samen dat jij op gaat vallen op een maneir die bij jou past. 

Net zoveel als jij wil. Je hbt namelijk onbeperkte toegang. Als jij iedere dag de training volgt ben je per onderdeel ongeveer een uurtje kwijt. 

Hoe fijn. isdat?! Ik heb er bijna 10 jaaro ver gedaan om zo technisch te worden. Dus laat het technische gedeelte maar mooi aan mij over =)

Weet ik zeker! Mocht je toch nog twijfelen?Mail mij dan weven op …..

lifetime

toegang
toegang, net zolang het platform bestaat. Inclusief gratis contentkalenders. Zo simpel kan het zin om succes te boeken.
bouw je business in 28 dagen challenge imu

Het Anker

Val op, groei door en wordt gewoon. merk. waardig.

Maak van jouw bedrijf een merk, en groei van goed naar uniek. Haal meer uit je merk door een betere zichtbaarheid, meer verbinding en meer resultaat.

100% niet goed, geld terug!

5/5
"Tom heeft ons geholpen met een nieuw logo en een huisstijl voor onze organisatie. Hij luistert goed naar onze input, communiceert soepel en heeft een doeltreffende en heldere aanpak, waarbij hij zelf met een aantal goede ideeën kwam die gecombineerd met onze eigen ideeën tot een mooi eindproduct hebben geresulteerd waar we erg trots op zijn en waarmee we nog een hele tijd vooruit kunnen. "
placeholder
Platformburgerrechten
Ronald